• Witamy serdecznie
  • Jesteś tu pierwszy raz ?
  • Zarejestruj się
  • Moje konto
  • poczta@samira.pl
  • tel. 22 825-09-61
  • ul. Powsińska 64A, 02-903 Warszawa
Samirashop - Delikatesy Arabskie i Tureckie
Jakiego produktu szukasz
0,00 zł
Cart icons
0
  • Moje konto / Logowanie
  • Telefon
Samirashop - Delikatesy Orientalne i Wegetariańskie
  • 0
    icon cart header phone
  • Menu mobilne
  • wyszukaj produkt
Artykuły spożywcze Kosmetyki i akcesoria kuchenne
  • Herbata i kawa
  • Napoje
  • Słodycze
  • Bakalie i orzechy
  • Dżem – syropy – nektar – miód -melasy
  • Przetwory i konserwy warzywne
  • Konserwy rybne i mięsne
  • Tłuszcze i oleje
  • Dania gotowe i zupy
  • Produkty suche
  • Przyprawy i marynaty
  • Sosy i pasty
  • Mąka, przetwory mączne i pieczywo
  • Dla gastronomii – Ceny hurtowe
  • Mięso i wędliny
  • Mrożonki
  • Nabiał
  • Kosmetyki i chemia
  • Akcesoria
  • close toasts street phone
    poczta@samira.pl
    close toasts street phone
    ul. Powsińska 64A, 02-903 Warszawa
    close toasts search phone
    Icon search phone
    Szukaj
    Fast link go to cart sidebar
    Koszyk
    Fast link go to menu
    Menu
    Icon search phone
    Szukaj

    Regulamin sklepu internetowego Samirashop.pl

    Samira Sp. z o.o.
    02-903 Warszawa
    ul.Powsińska 64a

    Nip: 526-11-49-991
    Tel: 22 825 09 61
    Tel: 22 825 33 63
    Email: poczta@samira.pl

    1. Informacje ogólne :
    a) Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
    b) Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta.
    c) Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
    d) Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym.
    e) Zamówienia towaru można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Sklep nie realizuje zamówień w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy ( urlop wypoczynkowy ).
    f) Zdjęcia produktów mają charakter poglądowy i mogą wystąpić różnice w
    wyglądzie etykiety na produkcie.
    g) Ilość produktów oferowanych w sklepie ulega zmianom, niektóre z nich mogą być wycofane ze sprzedaży lub być chwilowo niedostępne.
    h) Sklep internetowy realizuje zamówienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

    2. Składanie zamówienia :
    a) Klient wybrane przez siebie produkty umieszcza w wirtualnym koszyku (prosimy o aktualizowanie zawartości koszyka zawsze przed ostatecznym złożeniem zamówienia), następnie zostaje przekierowany do formularza rejestracyjnego, do wybrania formy transportu i metody płatności.
    b) Składając zamówienie Kupujący zobowiązany jest do podania swoich danych :
    – imię i nazwisko
    – adres, pod który należy dostarczyć przesyłkę (miasto, kod pocztowy, ulica, numer domu, lokalu)
    – numer telefonu, pod którym będzie można potwierdzić zamówienie
    – adres e-mail
    – numer Nip gdy Klient będzie potrzebować fakturę za złożone zamówienie
    Dane osobowe są wykorzystywane tylko do realizacji zamówienia przez Sklep internetowy.
    c) Pola oznaczone w formularzu zamówienia nazwą : Użytkownik i Hasło są indywidualnym identyfikatorem, który Klient nadaje sobie sam. Dzięki temu może on po ponownym wejściu do sklepu zalogować się klikając zakładkę „moje konto”
    d) W przypadku braku możliwości zrealizowania części lub całości złożonego zamówienia, za które klient zapłacił, Sklep zwróci się telefonicznie lub drogą e-mail do klienta w celu ustalenia ewentualnej zmiany zamówienia. Przy braku kontaktu z Klientem (Klient nie odbiera telefonu lub nie odpisuje na e-mail) Sklep zwróci zapłatę za brakującą część towaru z zamówienia lub w całości za złożone zamówienie, które będzie automatycznie anulowane.
    e) W ofercie sklepu są również produkty, które są przechowywane w niskiej temperaturze. Klient, który złoży zamówienie na w/w produkty ( mrożone lub schłodzone ), powinien przeznaczyć je do konsumpcji zaraz po otrzymaniu. Takiego produktu nie należy długo przechowywać ani zamrażać.
    f) Ceny towarów w sklepie internetowym są cenami brutto. Ceny produktów są podane w złotych polskich. Klienta obowiązuje cena towaru w momencie składania zamówienia.
    g) Przy zamówieniu hurtowym po uprzednim kontakcie telefonicznym dla klientów biznesowych są udzielane rabaty.
    h) Do każdego zrealizowanego zamówienia dołączany jest dokument zakupu w postaci paragonu lub Faktury VAT.
    i) Faktura VAT wystawiana jest na wyraźne życzenie Klienta, po podaniu wszystkich danych potrzebnych do wystawienia faktury (wystawienie paragonu automatycznie wyklucza wystawienie Faktury VAT ).

    3. Transport :
    a) Koszt transportu za zamówiony towar pokrywa klient. Sklep prowadzi z przerwami Promocje na darmową wysyłkę zamówionego towaru.
    b) W zależności od wybrania formy transportu ( Poczta Polska lub Kurier )
    przesyłka jest dostarczana do klienta w ciągu 5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
    c) Za dodatkową opłatą 20,00 zł na życzenie Klienta towar może być dostarczony w ciągu 48 godzin ( dwa dni robocze ) firmą kurierską ( usługa nie dotyczy sobót, niedziel oraz świąt ).

    4. Formy płatności :
    a) za pośrednictwem platformy płatniczej Dotpay
    b) kartą kredytową , płatniczą – system umożliwia taki sposób autoryzacji, w którym pracownicy Sklepu internetowego nie mają dostępu do przesyłanych numerów kart płatniczych, znają je tylko banki rozliczające transakcje.
    c) przelewem bankowym na konto Sprzedawcy

    Po złożeniu zamówienia przez Klienta, Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę stosownej wiadomości e-mail na podany przez Klienta w trakcie składania zamówienia adres poczty elektronicznej. Wiadomość zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

    d) W przypadku wyboru przez Klienta :
    – płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.

    5. Reklamacje :
    a) Przed pokwitowaniem odbioru przesyłki, Klient powinien sprawdzić, czy opakowanie przesyłki nie zostało uszkodzone w transporcie, oraz czy są ślady wskazujące na jej otwar-cie (np. zerwanie taśm zabezpieczających przesyłkę).
    Jeżeli opakowanie przesyłki wskazuje na jej uszkodzenie lub jej wcześniejsze otwarcie, Klient jest uprawniony do odmowy odbioru przesyłki, i w miarę możliwości – w obecności kuriera – do sporządzenia protokołu szkody, a następnie Klient powinien bezzwłocznie zawiadomić Sklep o tym fakcie. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
    b) Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, w terminie 14 dni od momentu w którym Klient wszedł w posiadanie towaru, pod warunkiem, iż nie jest używany, zniszczony oraz nie są to produkty spożywcze.
    c) Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieodebranie przez Klienta paczki z zamówieniem. Firmy dostarczające towar ( Firma kurierska lub Poczta Polska ) w momencie nie zastania Odbiorcy w domu postawiają informacje( awizo )gdzie można odebrać paczkę osobiście

    6. Postanowienia końcowe :
    a) Administratorem danych osobowych jest Samira Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Powsińskiej 64A. Dane osobowe Klientów są gromadzone, przetwarzane i chronione z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.
    b) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże nieodzowne w celu realizacji zamówienia.
    c) Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo wglądu w swoje dane, ich poprawiania i uzupełniania, oraz prawo do sprzeciwu co do dalszego przetwarzania danych, zwłaszcza w celach marketingowych.
    d) Szczegółowe informacje związane z przetwarzaniem danych osobowych zawarte są w Polityce prywatności.
    e) Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Klienci, którzy dokonali rejestracji w Sklepie internetowym zostaną zawiadomieni o zmianie regulaminu oraz możliwości jego akceptacji przy pierwszym logowaniu w Sklepie internetowym, licząc od chwili wejścia w życie nowego regulaminu. Odmowa akceptacji regulaminu jest równoznaczna z rozwiązaniem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
    f) Spory pomiędzy Właścicielem Sklepu internetowego Samira Sp. z o.o., a Klientem będącym konsumentem rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy według przepisów Kodeksu postępowania cywilnego, o ile zgodnie z niniejszym regulaminem spory nie będą rozstrzygane w drodze pozasądowej.
    g) W przypadku zmiany regulaminu zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do regulaminu będą realizowane na zasadach dotychczasowych.

    Dostawa
    • Koszty dostawy
    • Metody płatności
    • Reklamacje i zwroty
    Oferta
    • Aktualne promocje
    • Nowości
    O Samirze
    • Poznaj nas
    • Opinie naszych klientów
    Informacje
    • Dane firmy
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
    • Regulamin
    Samirashop - Delikatesy Arabskie i Tureckie
    Facebook znajdź nas na facebooku
    Płatności elektroniczne klasy e-biznes

    Projekt i wykonanie Mariusz Zakrzewski | Inforpol.Net All Rights Reserved

    Polityka prywatności

    „Administratorem podanych przez Ciebie w formularzu zamówienia danych osobowych jest Samira Sp. Z o .o. Dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu realizacji zamówienia oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wystawienia faktury oraz uwzględnienia faktury w dokumentacji księgowej administratora. Dane będą przetwarzane do upływu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy, a wystawione faktury w ramach dokumentacji księgowej przez okres wymagany przez przepisy prawa. Będziesz mieć prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych – na zasadach określonych w art. 16 – 21 RODO. Jeżeli uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z przepisami prawa, będziesz mógł wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do złożenia zamówienia.” 

    Polityka prywatności:

    Administratorem Twoich danych osobowych będzie (jest) firma Samira Sp. Z o.o, z siedzibą w Warszawie, przy Ulicy Powsińskiej 64 A, 02-903 Warszawa

    Można skontaktować się z nami w następujący sposób:

    – listownie: Ulica Powsińska 64 A, 02-903 Warszawa

    – e-mailowo: poczta@samira.pl

    – telefonicznie: 22 825-09-61

    Wyjaśnimy teraz zasady przetwarzania danych, które możemy wykorzystać w trakcie gdy oglądasz naszą stronę internetową. Jeżeli przekażesz nam swoje dane takie jak imię, nazwisko, adres, e-mail, nr telefonu to nie będą one wykorzystane w żaden inny sposób jak w celu:

    zawarcia umowy zakupu, wystawienia faktury i sprzedaży naszych produktów. Dane te nie będą udostępnione osobom trzecim, lub firmom za wyjątkiem korzystania z usług podmiotów trzecich w celu realizacji Twojego zamówienia oraz konieczności ich udostępnienia wtedy gdy poproszą nas o to organy mające do tego prawo np. Sądy i Policja.

    Po co potrzebne nam są Twoje dane osobowe?

    Twoje dane są nam potrzebne, abyś mógł dokonać w naszym sklepie zakupu, a my przesłać do Ciebie zakupiony towar. Jeżeli się zgodzisz także po to, by przekazywać Ci informacje o nowych produktach, które mogłyby Ciebie zainteresować.

    Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe, aby:

    -zawrzeć umowę zakupu.

    -wykonywać rozliczenia finansowe,

    -sprzedawać nasze produkty i usługi

    Jak długo będziemy wykorzystywać te dane?

    Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać w okresie wykonywania umowy, którą z nami zawarłeś, a także w czasie, przez który mógłbyś wnieść reklamację lub pozew do sądu.

    Komu możemy przekazać Twoje dane?

    Nikomu nie udostępniamy Twoich danych bez Twojej wyraźnej zgody.

    Podstawa prawna:

    -umowa, którą zawarliśmy bądź zawrzemy z Tobą

    -art. 106e ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług,

    -zgody marketingowe, które Pan zaznaczy

    -tzw. Uzasadniony prawnie interes, który mamy w tym, aby przedstawić Tobie inne oferty.

    Jeżeli wyrazisz na to zgodę mamy prawo przetwarzać Twoje dane do celów marketingowych także wtedy, gdy zakończy się umowa między Tobą a nami.

    PRZEKAZYWANIE DANYCH

    W niektórych sytuacjach mamy prawo przekazać dalej Twoje dane -jeśli będzie to konieczne, abyśmy mogli wykonywać nasze usługi.

    Możemy przekazywać Twoje dane wyłącznie trzem grupom:

    -osobom upoważnionym przez nas – naszym pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych aby wykonywać swoje obowiązki,

    -podmiotom przetwarzającym – którym zlecimy czynności wymagające przetwarzania danych

    -innym odbiorcom danych – np. kurierom, bankom, ubezpieczycielom, kancelariom prawnym, rejestratorom zamówionych usług np. domen, lub płatności elektronicznych.

    Pliki Coocies 

    – używane na naszych stronach służą do zapamiętania Twoich ustawień, zamówień oraz wypełnianych formularzy tzw. autouzupełnianie. Dzięki nim strona działa sprawniej i nie musisz ponownie wpisywać już raz zapisanych informacji. Pliki Coocies nie przechowują danych osobowych a jedynie zapamiętują Twoje preferencje. Coocies zapisywane są na urządzeniu z którego sam korzystasz nawet po opuszczeniu strony.

    Jak się pozbyć zapisanych plików cookies?  

    W zależności od rodzaju przeglądarki z której aktualnie korzystasz opcja usunięcia znajdują się zwykle w menu narzędzia, opcje internetowe, prywatność lub ustawieniu plików Coocies. Jeżeli będziesz miał problem ze znalezieniem miejsca w którym można usunąć zapisane pliki Coocies na pewno znajdziesz te informacje w Internecie. Pamiętaj, aby szukać informacji o swojej przeglądarce.

    Prywatność i bezpieczeństwo

    Dokładamy wszelkich starań aby zapewnić możliwie najlepszą ochronę Twoich danych. Chronimy je zgodnie z obowiązującymi przepisami, stosujemy zabezpieczenia fizyczne, elektroniczne oraz stosujemy specjalne procedury.  Masz możliwość wyboru zakresu przetwarzania swoich danych. Nie gromadzimy bez Twojej wiedzy danych osobowych. Przed wypełnieniem swoich danych będziesz na bieżąco informowany o ich zbieraniu np. w ramach rejestracji, zakupów, chęci otrzymywania newsleterów lub formularza, który nam przesyłasz. Ze względu na obowiązujące prawo masz możliwość wglądu oraz poprawienia swoich danych.

    Zgodnie z obowiązującym prawem masz prawo do:

    informacji o celu zakresie i sposobie przetwarzanych danych

    dostępu oraz zmiany swoich danych

    żądania zaprzestania ich przetwarzania.

    W tym celu możesz się z nami kontaktować:

    – listownie: Ulica Powsińska 64 A, 02-903 Warszawa

    – e-mailowo: poczta@samira.pl

    – telefonicznie: 22 825-09-61